Utilizam cookie-uri pentru a optimiza functionalitatea site-ului si pentru a imbunatati experienta dumneavoastra. Apasand pe "De acord", sunteti de acord cu utilizarea de cookie-uri pentru analize, continut personalizat si reclame. Daca alegeti sa nu fiti de acord, nu vom folosi cookie-uri in aceste scopuri, ceea ce ar putea afecta experienta dumneavoastra pe site-ul nostru.
ALERTĂ STOC!!!
Dacă dorești să comanzi un produs care nu este în stocul online, scrie-ne pe chat sau prin e-mail contact@econstrukt.ro pentru a-ți confirma termenul de livrare din stocul offline.
X

Puteți compara maxim 4 produse! Primul produs adăugat în lista a fost șters.

Produse
Produse

Service Black&Decker și Dewalt

Pentru produsele Black&Decker și Dewalt vândute pe ECONSTRUKT.ro beneficiezi de certificat de garanție emis de producător sau distribuitor în format tipărit și electronic. Îl poți descărca accesând link-ul Certificat de garantie pe care îl gasești în această pagină în secțiunea Pași pentru acordarea garanției, la punctul 2. Completează certificatul și urmează pașii mentionați mai jos ca să poți beneficia de garanție, în cazul în care va fi nevoie.

Garanție Black&Decker - Dewalt

Dacă produsul BLACK+DECKER/DEWALT se defectează, din cauza materialelor/ pieselor defecte sau neconforme, în termen de 24 de luni de la data achiziționării pentru persoane fizice și 12 luni pentru persoane juridice, compania BLACK+DECKER garantează înlocuirea tuturor pieselor defecte și/ sau repararea produselor supuse unei uzuri corecte și se asigură că inconveniențele către client sunt minime.

Nu beneficiază de garanție:

• Produsul care a fost utilizat în scopuri comerciale, profesionale sau de închiriere;
• Produsul care a fost supus unei utilizări incorecte sau neglijente;
• Produsul care a suferit deteriorări datorită unor obiecte, substanțe străine sau accidente.
Pentru a trimite o reclamație, trebuie să dovediți achiziția de la un distribuitor autorizat sau un agent de reparații autorizat, iar produsul să aibă marcaj CE.

Pași pentru acordarea garanției:

Lista Service-uri autorizate.

1. Apelează SERVICE sau utilizați adresa de e-mail și oferiți informații despre utilajul aflat în garanție.

2. Utilajul va fi trimis de către client prin intermediul URGENT CARGUS la service-ul ales.

3. Doar la sediul Metatools plata coletului va fi la destinatar, pentru celelalte firme este in funcție de politica firmei.

4. Utilajul va fi însoțit obligatoriu de:
Certificat de garantie, pe care îl găsiți în manualul de utilizare care vine împreună cu produsul și copie după factură fiscală/bon fiscal.

5. Constatarea defectului se face în maxim 48 de ore iar reparația durează între 2-5 zile lucrătoare.

6. Utilajul va fi returnat prin curier cu telefon de confirmare în prealabil.

*Garanția este validă pe teritoriul României, al statelor membre Uniunii Europene și al zonei europene de comerț liber.