Utilizam cookie-uri pentru a optimiza functionalitatea site-ului si pentru a imbunatati experienta dumneavoastra. Apasand pe "De acord", sunteti de acord cu utilizarea de cookie-uri pentru analize, continut personalizat si reclame. Daca alegeti sa nu fiti de acord, nu vom folosi cookie-uri in aceste scopuri, ceea ce ar putea afecta experienta dumneavoastra pe site-ul nostru.
ALERTĂ STOC!!!
Dacă dorești să comanzi un produs care nu este în stocul online, scrie-ne pe chat sau prin e-mail contact@econstrukt.ro pentru a-ți confirma termenul de livrare din stocul offline.
X

Puteți compara maxim 4 produse! Primul produs adăugat în lista a fost șters.

Produse
Produse

Club Econstrukt- Regulament Puncte de fidelitate

Punctele de fidelitate reprezintă un bonus oferit clienților la fiecare produs achiziționat în sistem on-line, ca o modalitate de recompense și fidelizare.Fiecare produs beneficiază de un anumit numar de puncte oferite bonus.

  • Valoarea unui punct de fidelitate este de 0.1 lei (10 puncte = 1 leu).
  • Punctele de fidelitate primite în urma crearii unui cont nou: 50 pcte
  • "Review approved" - puncte de fidelitate primite de un user cand i se aprobă un comentariu la produs: 1.5 pcte
  • Aceste puncte sunt specificate în dreptul fiecarui produs și se vor adăuga în contul dvs. creat pe site-ul www.econstrukt.ro, la 14 de zile de la finalizarea vânzării.
  • În orice moment puteți vizualiza în contul dvs. numărul de puncte disponibile, cât și numărul de puncte obținute la fiecare comandă plasată, în momentul în care plasați produse în coș și lansați o comandă.
  • Punctele de fidelitate sunt indicate în secțiunea CONTUL MEU > ISTORIC PUNCTE BONUS.
  • Punctele de fidelitate pot fi folosite, total sau parțial.
  • Perioada de valabilitate a punctelor este de 60 zile.

ATENȚIE:

  • Pentru a putea avea acces la sistemul de fidelitate este obligatoriu să fiți AUTENTIFICAT în cont.
  • Punctele sunt acordate individual și nu pot fi transmise între conturi. Folosind opțiunea de COMANDA FĂRĂ ÎNREGISTRARE / COMANDA TELEFONICĂ nu veți acumula puncte de fidelitate. 
  • Odată cu anularea/returnarea parțiala sau completă a comenzii se pierd și punctele caștigate la plasarea acesteia.
  • În situația în care clientul acumulează puncte de fidelitate negative, acestea se vor regla cu viitoarele puncte obtinute

Punctele adunate, se pot transforma în discount la urmatoarele cumpărături. Punctele de fidelitate se alocă doar pentru comenzile achitate, procesate și livrate la destinație. Punctele de fidelitate devin active doar după livrarea comenzii.

  • Există totuși posibilitatea ca la achiziționarea produselor aflate în promoții sau pachete speciale, deoarece acestea beneficiază deja de anumite reduceri de preț, să nu fie alocate puncte de fidelitate
  • Prin utilizarea punctelor de fidelitate, Cumpărătorul iși exprimă implicit acordul față de condițiile de utilizare a Punctelor de Fidelitate, menționate mai sus.

S.C. TEMAD CO SRL iși rezervă dreptul de a modifica Condițiile de utilizare a punctelor de fidelitate, fără o inștiițare prealabilă.